شنبه ۱۱ شهریور ۰۲

فلاور باکس های مورد استفاده در تراس، باغ و محوطه

وب سایتی درباره فلاورباکس ها و گلدان های جعبه ای که در فضای باز کربرد دارند

فلاور باکس های مورد استفاده در تراس، باغ و محوطه

۷ بازديد

فلاور باکس  های گل یکی از ضروریات تراس و محوطه هستند. با کاشت گیاهان گلدار، آنها به فضای بیرونی شما زیبایی می بخشند. شما می توانید هر آنچه را که باید در مورد موضوع بدانید در اینجا پیدا کنید.

فلاورباکس های گل نباید در بالکن یا باغ گم شوند . در فضای کوچک از فضای موجود به نحو مطلوب استفاده می شود. آنها همچنین یک چشم نواز واقعی در تراس هستند. از نظر رنگ، جنس، شکل و اندازه تقریبا هر چیزی امکان پذیر است. شما همچنین می توانید به تخیل خود در هنگام کاشت اجازه دهید. ما هر آنچه را که باید در مورد جعبه گل بدانید به شما نشان خواهیم داد و نکات ارزشمندی در مورد انتخاب، چسباندن و کاشت به شما ارائه خواهیم داد.

اندازه و شکل

جعبه های گل معمولاً مستطیل شکل هستند. اندازه استاندارد 80-100 سانتی متر است. چه با لبه های گرد یا مربع، اشکال مختلف در دسترس است. بنابراین مدل های کوچکتر برای بالکن های کوچکتر مناسب هستند. از طرف دیگر در باغ و تراس تقریباً از هر اندازه ای می توانید استفاده کنید.

علاوه بر فلاور باکس های کلاسیک، تخت های عمودی نیز وجود دارد که چندین جعبه گل را روی هم ردیف می کنند. روند پشت آن: باغبانی عمودی. بنابراین می توانید از فضای محدود بالکن بهترین استفاده را ببرید.

تخت عمودی

بستر مرتفع را می توان با گل نیز کاشت. اگر مدل به اندازه کافی بالا باشد، حتی می توان از آن به عنوان صفحه نمایش حریم خصوصی استفاده کرد.

مواد

فلاور باکس ها در انواع مختلفی از مواد موجود هستند. جعبه های گل در مواد زیر در حال حاضر محبوبیت خاصی دارند:

  • پلاستیک
  • سفالین
  • سفالگری
  • چوب
  • حصیری
  • فلز (به عنوان مثال فولاد ضد زنگ، روی، ورق فولاد)
  • بتن

کلاسیک ها از پلاستیک، چوب، فولاد ضد زنگ یا سفال ساخته شده اند.

جعبه گل پلاستیکی

جعبه های گل در بالکن

پلاستیک به ویژه در برابر آب و هوا مقاوم است و با سبک مدرن و مینیمالیستی بهترین هماهنگی را دارد. علاوه بر این، تمیز کردن آن آسان است. از آنجایی که جعبه های پلاستیکی بسیار سبک تر از جعبه های چوبی هستند، برای اتصال به نرده های بالکن مناسب تر هستند. علاوه بر این، جعبه‌های پلاستیکی مانند سفالین، آب را از طریق دیواره‌های جانبی تبخیر نمی‌کنند. بنابراین خاک می تواند رطوبت را برای مدت طولانی تری ذخیره کند.

فلاور باکس چوبی

فلاور باکس چوبی

فلاور باکس چوبی کاملاً با سبک خانه روستایی و سنتی مطابقت دارد. فضای داخلی معمولاً با روی یا پلاستیک پوشانده می شود تا آب از چوب خارج نشود. در غیر این صورت چوب پوسیده و پوسیده می شود. اگر جعبه آستردار نیست، می توانید به سادگی از یک فیلم ضد آب استفاده کنید. بسته به نوع چوب، جعبه کم و بیش دوام دارد. به عنوان مثال، چوب روبینیا از استحکام خاصی برخوردار است. آب بندی سطح نیز باعث می شود جعبه چوبی برای مدت طولانی تری زیبا به نظر برسد.

جعبه گل تراکوتا

جعبه گل سفالی

فلاورباکس های تراکوتا بسیار محبوب هستند و به فضای باز شما رنگ و بوی مدیترانه ای می دهند. از آنجایی که نسبتا سنگین هستند، کمتر برای بالکن مناسب هستند و خیلی بیشتر برای تراس و باغ مناسب هستند. مزیت: جعبه سفالی به دلیل وزن زیاد می تواند در برابر باد شدیدتر نیز مقاومت کند.

فلاورباکس گالوانیزه

جعبه گل ساخته شده از فولاد ضد زنگ

جدیدترین انواع فلاور باکس شامل مدل های ساخته شده از فولاد ضد زنگ می باشد. آنها با سطحی مات و براق در دسترس هستند و ظاهری مدرن و ظریف دارند. آنها به اندازه مدل های پلاستیکی قوی و مقاوم هستند، اما خرید آنها بسیار گران است.

پیوست

از ماه مه تا سپتامبر می توانیم از شکوه و شکوفایی بسیاری از گیاهان لذت ببریم. این در هیچ کجا به اندازه یک جعبه گل به خودی خود نمی آید. در بالکن آنها یک صندلی جعبه واقعی دریافت می کنند. آنها به طور سنتی به نرده ها متصل می شوند و بنابراین می توان آنها را از بیرون تحسین کرد. نوع ضمیمه بستگی به طراحی بالکن شما دارد. در فروشگاه سخت افزار براکت های مختلفی را پیدا می کنید که بسته به نرده به نرده وصل می شوند. در برخی موارد، براکت ها را نیز می توان به سادگی در آن آویزان کرد.

در باغ و تراس متفاوت به نظر می رسد. جعبه ها را می توان به دلخواه در اینجا قرار داد. بنابراین آنها همچنین برای تعیین محدوده فضایی تراس عالی هستند.

اگر می‌خواهید یک جعبه گل روی آستانه پنجره نصب کنید، باید مراقب باشید که آن را به طور ایمن بچسبانید. زیرا اگر جعبه در خیابان بیفتد عابران پیاده در معرض خطر هستند. گیره‌ها، براکت‌ها یا سیستم‌های پیچ مخصوص نگه‌داشتن امن را تضمین می‌کنند.

بنابراین همیشه مطمئن شوید که یک پای امن دارید، زیرا طبق تعهد ایمنی ترافیک اگر اتفاقی بیفتد باید مسئول باشید.

همچنین بخوانید: زهکشی فلاور باکس

زهکشی فلاورباکس چه مزایایی دارد؟

آبیاری فلاور باکس ها

مانند گلدان ها و تخت ها، همیشه باید قبل از آبیاری باکس های گل ابتدا خاک را بررسی کنید . برای انجام این کار کافی است انگشت خود را به خاک بچسبانید و بررسی کنید که آیا هنوز مرطوب است یا خیر. پس از آبیاری، خاک باید تا ته جعبه گل مرطوب باشد.

بسیاری از فلاور باکس ها دارای یک مخزن آب یکپارچه از جمله نشانگر سطح آب هستند. گیاهان می توانند دقیقاً به اندازه نیاز خود از طریق مخروط مکش آب بکشند. هنگامی که هوا بسیار گرم است، مخزن آب حدود دو تا سه روز دوام می آورد. البته توجه داشته باشید که مخازن آب برای گیاهانی که پاهای خیس را دوست ندارند مناسب نیستند. هنگامی که دما پایین است، پوسیدگی ریشه ممکن است رخ دهد. چنین مخزن آبی مخصوصاً زمانی مفید است که برای چند روز به تعطیلات می روید.

تشک های به اصطلاح ذخیره آب یک جایگزین مقرون به صرفه ارائه می دهند. می توانید آنها را با دست برش دهید و برای هر جعبه گل سفارشی کنید.

آبیاری جعبه های گل

مکان فلاورباکس

در حالت ایده آل، فلاورباکس های شما بعد از قدیسان یخی در ماه می کاشته می شوند. گیاهان مقاوم در برابر سایه برای بالکن های رو به شمال و گیاهان مقاوم در برابر آفتاب برای بالکن های رو به جنوب مناسب هستند . یک قانون کلی کاشت جعبه را برای شما آسان می کند: حداکثر چهار گیاه را می توان در یک جعبه به طول 80 سانتی متر و پنج گیاه به طول 100 سانتی متر قرار داد. یک مکان سرپناه همیشه ترجیح داده می شود. بنابراین، مطمئن شوید که گیاهان به طور معقولی از باد و باران محافظت می شوند.

کاشت فلاور باکس

فلاور باکس های گل یک کلاسیک واقعی در طراحی بالکن و باغ هستند. در مدل های آویزان، باید توجه خاصی به اتصال ایمن داشته باشید. انتخاب گیاهان در درجه اول به مکانی که جعبه قرار است در آن قرار گیرد بستگی دارد. مخازن آب هوشمند لوازم جانبی مفیدی هستند و اطمینان حاصل می کنند که همیشه رطوبت کافی وجود دارد. بسته به طرح، جعبه گل نیز افزودنی بصری ارزشمندی به واحه فضای باز شما است.


منبع: https://blog.tectake.de/de/blumenkaesten-auf-terrasse-balkon-garten/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.