شنبه ۱۱ شهریور ۰۲

راهنمای خرید فلاور باکس

وب سایتی درباره فلاورباکس ها و گلدان های جعبه ای که در فضای باز کربرد دارند

راهنمای خرید فلاور باکس

۲ بازديد
فلاور باکس، بهترین راه برای تبدیل بالکن خانه شما به یک واحه کوچک واقعی رفاه است. گل ها یا گیاهان سبز را می توان بنا به سلیقه شخصی در اینجا به نمایش گذاشت. اما نه تنها خود گیاهان این فضای دلپذیر را ایجاد می کنند ، در حالت ایده آل جعبه بالکن خود تزئینی است.

جعبه های بالکن را می توان در اندازه های مختلف و مهمتر از همه مواد مختلف یافت. اینها عمدتاً عبارتند از:

  • حصیری پلی
  • سفالی
  • چوب
  • فلز روی
  • آسترونیت
  • پلاستیک

فلاور باکس چوبی

فلاور باکس چوبی به دلایل مختلف به طور فزاینده ای محبوب می شود. از یک طرف، طرح بافته شده آن واقعاً چشم نواز است و در کنار گیاهان، فضای فوق العاده ای به بالکن می دهد. از طرفی مراقبت از آن نیز بسیار آسان است.


جعبه های بالکن پلی راتان بسیار مقاوم در برابر آب و هوا هستند و بسیار مقاوم هستند .

در عین حال به دلیل وزن نسبتاً کم آنها به راحتی به نرده بالکن متصل می شوند. از طرف دیگر، آنها همچنین برای قرار دادن روی طاقچه ایده آل هستند، جایی که چشم نوازی فوق العاده ای ارائه می دهند.

طعم مدیترانه ای با جعبه های بالکن سفالی

یک جعبه بالکن ساخته شده از سفال مایل به قرمز بیش از هر چیز با ثبات خود، اما البته با ظاهر فوق العاده خود را متقاعد می کند. این ماده طبیعی با رنگ های طبیعی گرم خود، طعم خاص خود را می تاباند.


با این حال، جعبه های بالکن سفالی وزن مرده قابل توجهی دارند و بنابراین فقط به میزان محدودی برای نصب بر روی نرده بالکن مناسب هستند.

آنها معمولاً جای خود را مستقیماً در بالکن پیدا می کنند و با جذابیت خود آنجا را مسحور می کنند. در اینجا منطقی است که جعبه بالکن سفالی را روی یک غلتک گل قرار دهید. می توان آن را به راحتی در هر زمان به پهلو بغلتانید، به خصوص اگر تصمیم گرفته اید گیاهان بزرگی بکارید که قرار است حریم خصوصی را فراهم کنند .

وقتی صحبت از سفالین به میان می‌آید، باید همیشه از مواد باکیفیت آن اطمینان حاصل کنید . سفالی که با کیفیت کمتری فرآوری می شود، نفوذپذیر به آب است. در این حالت، بقایای آب را می توان در سفال رسوب کرد، که در صورت یخبندان گسترش می یابد و در نتیجه می تواند به جعبه گل آسیب برساند .

کلاسیک در میان جعبه های بالکن: چوب

جعبه های بالکن ساخته شده از چوب همیشه افراد را با جذابیت خاص خود مجذوب خود کرده است. با این حال، در اینجا مهم است که کاشت مستقیماً در جعبه گل چوبی انجام نشود ، بلکه یک درج روی یا پلاستیک انتخاب شود. در غیر این صورت خطر پوسیدگی سریع چوب وجود دارد.

جعبه های بالکن چوبی نیز باید با اشباع یا لعاب از رطوبت محافظت شوند. چوب فرآوری نشده فقط به میزان محدودی در برابر آب و هوا مقاوم است و با گذشت زمان می تواند پوسیده شود. این نه تنها ناخوشایند به نظر می رسد، بلکه منجر به مشکلاتی در ثبات می شود.

یک ماده نه تنها با مزایا - روی

باکس های زینک دارای مزایا و معایب زیادی هستند. مزایای اصلی شامل خواص مقاوم در برابر خوردگی است .

علاوه بر این، خاک گلدان با عناصر کمیاب مهمی غنی می شود که در هنگام آبیاری از مواد شسته شده و در خاک گلدان جمع می شوند. علاوه بر این، جعبه های بالکن ساخته شده از روی بسیار بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا هستند.

با این حال، یک نقطه ضعف اصلی این ماده، خطر خفیف گرمای بیش از حد برای گیاهان است. اگر جعبه بالکن در معرض نور مستقیم خورشید باشد، این می تواند برای گیاهان مشکل ساز باشد.


خاک گلدان در جعبه های گل روی به دلیل دمای بالا خیلی سریعتر خشک می شود، بنابراین جعبه های بالکن ساخته شده از این ماده باید بیشتر آبیاری شوند.

همه کاره - فلاور باکس های گل اترنیت

راه حل عالی دیگر جعبه های بالکن ساخته شده از Eternit است . این ماده ای متشکل از سنگ آهک پودری، آب و الیاف تقویت کننده است. این ترکیب کیفیت بالا را تضمین می کند و همچنین دارای خواص عالی است.

جعبه های بالکن ساخته شده از Eternit دارای تعدادی مزیت هستند، زیرا از یک طرف بسیار قابل تنفس هستند و بنابراین به طور موثر تعادل رطوبت را در بستر تنظیم می کنند. در ضمن باکس های بالکن ساخته شده از اترنیت بسیار سبک بوده و به راحتی به نرده بالکن متصل می شوند.

همچنین یک ماده محبوب برای جعبه گل - پلاستیک

جعبه های بالکن پلاستیکی سبک ترین و ساده ترین نسخه ها هستند. آنها به ویژه برای کاشت گل های تابستانی سالانه مناسب هستند . در اینجا می توانید بین جعبه های دارای سیستم زهکشی و بدون سیستم زهکشی یکی را انتخاب کنید .

به دلیل وزن مرده کم، به راحتی می توان آنها را به هر نرده بالکن متصل کرد. آنها کاربردی هستند و کار خوبی انجام می دهند، اما اغلب با طراحی ساده و ساده خود متقاعد نمی شوند.

یکی از بزرگترین مزایای باکس های پلاستیکی بالکن مقاومت بالای آنها در برابر آب و هوا است. رطوبت به سادگی از سطح صاف خارج می شود و تمیز کردن سریع با یک پارچه مرطوب و کمی آب صابون انجام می شود. برای اینکه جعبه های گل ساخته شده از پلاستیک برای مدت طولانی زیبا بمانند، مواد باید دارای پوشش مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش باشند. در غیر این صورت رنگ ها محو می شوند و مواد متخلخل می شوند.

برخی از جعبه های پلاستیکی بالکن نیز به اندازه کافی در برابر سرما مقاوم نیستند. دماهای زیر انجماد نیز می توانند بر خواص مواد تأثیر منفی بگذارند.

سوالات متداول

جعبه های بالکن در چه اندازه هایی هستند؟

اندازه های استاندارد شامل جعبه های پنجره ای با ابعاد 30 × 11 × 11 سانتی متر ، 40 × 17 × 14 سانتی متر ، 50 × 18 × 14 سانتی متر و 60 × 23 × 14 سانتی متر است. باکس های بالکن XXL به طول 120 سانتی متر می رسد.

جعبه بالکن چگونه متصل می شود؟

روش های مختلفی برای اتصال جعبه بالکن وجود دارد. به عنوان یک قاعده، جعبه های بالکن در براکت های مناسب آویزان می شوند که سریع و کاملاً بدون عارضه است. جایگزین دیگر برای مثال جعبه های بالکن است که در وسط نرده بالکن قرار می گیرند تا گل های دو طرف بالکن به خودی خود بیایند.

آیا سیستم آبیاری برای باکس های بالکن وجود دارد؟

اگر آبیاری مداوم باکس های بالکن خیلی آزاردهنده است، می توانید سیستم آبیاری بالکن را نیز انتخاب کنید. سیستم های مختلفی در بازار موجود است. این سیستم ها معمولاً آبیاری مستقل و کم مصرف گیاهان بالکن را تضمین می کنند.

آیا باکس های بالکن مشمول تایید هستند؟

در اصل، جعبه های بالکن را می توان بدون اجازه به بالکن متصل کرد. با این حال، باید اطمینان حاصل شود که هیچ خطری از جعبه بالکن خارج نمی شود. به خصوص هنگامی که جعبه های بالکن به بیرون متصل می شوند، اتصال باید با وجدان و با دقت انجام شود. جعبه های بالکن که در داخل ثابت شده اند کمی امنیت بیشتری را ارائه می دهند. مزیت دیگر در اینجا این است که آنها به شدت در معرض شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرند.

کدام گیاهان با هم در فلاور باکس قرار می گیرند؟

تقریباً تمام گیاهان آشپزخانه و باغ را می توان در جعبه بالکن پرورش داد. وقتی صحبت از ترکیب می شود، به سختی محدودیتی برای خلاقیت شما وجود دارد. گیاهانی که نیازهای مشابهی برای آبیاری و قرار گرفتن در معرض نور خورشید دارند به خوبی با هم ترکیب می شوند. اینها عبارتند از ب- گیاهان مدیترانه ای مانند آویشن، ریحان، پونه کوهی و رزماری. برخی از گیاهان حتی در رشد خود به یکدیگر کمک می کنند. این به عنوان مثال اعمال می شود ب. برای لواشک و جعفری یا رزماری و ریحان.

جعبه های بالکن با ذخیره آب چقدر خوب هستند؟

به خصوص در روزهای گرم تابستان، جعبه های بالکن با ذخیره آب می توانند به طور کامل از مزایای آنها استفاده کنند. از آنجایی که مقدار نسبتاً کمی از بستر به سرعت خشک می شود، مخزن آب باغبان بالکن را از آبیاری چندین بار در روز نجات می دهد. مخزن آب نیز غرقابی در جعبه بالکن را کاهش می دهد. جعبه های بالکن بزرگ با مخازن آب نیز اگر مجبور به غفلت از آبیاری گل ها برای یک روز باشید، آبیاری را تضمین می کند.

گیاهان در جعبه های بالکن چقدر آب نیاز دارند؟

نیاز آبی به نوع گیاه، بستر و حجم جعبه بالکن بستگی دارد. مقدار مناسبی از آب را می توان در جعبه های بالکن بزرگ با ظرفیت مناسب ذخیره کرد. به طور متوسط ​​یک جعبه بالکن با طول 80 سانتی متر به حدود 2 تا 2.5 لیتر آب در روز نیاز دارد.

چه زمانی باید جعبه بالکن را آبیاری کرد؟

وقتی نوبت به زمان ایده آل آبیاری می رسد، به طور کلی می توانید قوانین مراقبت از باغ را رعایت کنید. آبیاری در ساعات اولیه صبح ایده آل است زیرا دمای خنک باعث می شود که آب به خوبی جذب خاک شود و به سرعت تبخیر نشود. پس از یک روز گرم تابستان، ممکن است لازم باشد که جعبه بالکن را برای بار دوم آبیاری کنید. بهترین زمان برای انجام این کار بعد از غروب آفتاب است. قطرات آب روی برگ ها و گل ها می تواند در معرض نور خورشید مانند ذره بین عمل کند و به کاشت آسیب برساند.

نتیجه

اگر نیازهای خود را بدانید و بدانید که چه چیزی مهم است، می توان جعبه بالکن مناسب را به سرعت انتخاب کرد.

اگرچه گلدان Lechuza "BALCONERA Cottage 80" با سیستم آبیاری فرعی در زیر نور شدید خورشید بسیار گرم می شود، اما این جعبه بالکن به شدت توصیه می شود. به هر بالکن می چسبد، روش آبیاری هوشمند و مستقل دارد و نیاز به نگهداری کمی دارد. برای هر کسی که وقت کمی دارد یا واقعاً نمی داند گیاهانشان به چه مقدار آب نیاز دارند ایده آل است.

جعبه بالکن Elho Green Basics Allin1 70 را نیز می توان به راحتی به هر بالکن متصل کرد . اگرچه این با امکانات اضافی مفید مانند آبیاری خودکار نمی درخشد، اما با طعم کلاسیک خود را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر می‌خواهید همسایه‌هایتان را با شکوه و شکوه رنگارنگ گل‌های روی بالکن و نه فقط جلوی بالکن، خوشحال کنید، بلکه می‌خواهید تعدادی از گل‌های خودتان را نیز داشته باشید، باید نگاهی دقیق‌تر به گلدان پل کورسیکا بیندازید . مقاوم، بادوام، مراقبت از آن آسان است و می توان آن را مستقیماً بالای نرده قرار داد. در مورد چنین جعبه هایی اما قطعا باید به ابعاد توجه کرد، زیرا هر جان پناه یا دیواری یک عرض ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.