یکشنبه ۱۹ شهریور ۰۲

چرا از فلاور باکس چوبی استفاده کنیم؟

وب سایتی درباره فلاورباکس ها و گلدان های جعبه ای که در فضای باز کربرد دارند

چرا از فلاور باکس چوبی استفاده کنیم؟

۶ بازديد
 
 

گیاهانی مانند گل ها و درختان ظاهر کلی یک خانه یا محل تجاری در سیدنی را بهبود می بخشند. استفاده از جعبه های کاشت یک راه ایده آل برای ایجاد امکان باغبانی حتی در جایی که فضای کافی باغ ندارید.

همچنین می توان از فلاور باکس برای افزایش ظرافت خواص سیدنی استفاده کرد. اگر از کاشت‌های چوبی با طراحی زیبا استفاده کنید، خدمات نگهداری منظر سیدنی می‌تواند باغ، پاسیو و ورودی ورودی را بهبود بخشد .

به عنوان مثال، یک جعبه ترکیبی کاشت نیمکتی می‌تواند ظرافت هر باغی را در حالی که برای اهداف دیگر خدمت می‌کند، افزایش دهد. علاوه بر این، بسیاری از اماکن تجاری از گلدان برای نمایش مناظر شگفت انگیز در اطراف کسب و کار خود استفاده می کنند.

فلاور باکس چوبی

 

آبیاری فلاورباکس چوبی

گیاهان مختلف به انواع مختلفی از خاک نیاز دارند تا بهترین رشد خود را داشته باشند. هنگام استفاده از جعبه کاشت، کنترل کامل مواد مغذی و خاک مورد استفاده برای رشد سبزیجات و گل ها را خواهید داشت.

همیشه به یاد داشته باشید که خاک در هنگام استفاده از فلاورباکس چوبی سریعتر از باغ سنتی خشک می شود. از این رو، گلدان ها را به طور منظم آبیاری کنید و مواد مغذی مورد نیاز را اضافه کنید.

 

جابه جایی فلاور باکس

یکی دیگر از مزایای کلیدی گلدان ها تحرک آنهاست. می توانید آنها را در پاسیو، سایه، عرشه، باغ یا آفتاب باز قرار دهید.

شما حق انتخاب بین کاشت های کوچک و بزرگ را خواهید داشت. اگر می خواهید درخت یا درختچه بکارید، از جعبه های بزرگ و سنگین استفاده کنید.

طرح جعبه کاشت چوبی

ماندگاری فلاور باکس چوبی

اگر یک کاشت چوبی با کیفیت بالا در سیدنی انتخاب کنید ، بسته به سن دانه چوب، قبل از شروع پوسیدگی یا پوسیدگی، یک تا سه دهه به شما خدمت می کند. به عنوان مثال، چوب سرخ یک گزینه عالی برای کاشت های بادوام خواهد بود.

شیوه های تعمیر و نگهداری

می توانید گلدان های چوبی را رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی کنید تا بتوانند با دکوراسیون بیرونی خانه و رنگ منظره ترکیب شوند. با این حال، می توانید از یک کت محافظ شفاف برای حفظ ظاهر زیبای جعبه های چوب قرمز استفاده کنید.

می توانید پس از 5 سال گلدان را تمیز کنید تا هرگونه آلودگی انباشته شده، درزگیر قدیمی و سوختگی سطح UV را پاک کنید. هنگام شستشوی برقی آنها، مراقب باشید که به دانه های چوب خرد نشوید.

پس از خشک شدن فلاورباکس چوبی، می‌توانید هر نقطه زبری را سنباده بزنید تا لکه‌ای صاف به آن‌ها بدهید. پس از سنباده زدن، آنها را با هر نوع درزگیر یا لکه ای بپوشانید. یک درزگیر شفاف ایده آل است زیرا زیبایی طبیعی چوب را پنهان نمی کند. شما می توانید از پوشش مومی برای کاشت های داخلی استفاده کنید.

اگر گلدان ها در تمام طول سال بدون محافظت رها شوند، به دلیل انقباض و انبساط ناشی از تغییرات دما و رطوبت، ترک هایی در سطح ایجاد می کنند. اگر ترکی با لبه گرد دیدید، چند دقیقه وقت بگذارید تا ترک را سنباده بزنید و حس صافی ایجاد کنید.

پس از سنباده زدن، می خواهید آن را با مبلمان دیگر ترکیب کنید، از این رو آن را با قدرت بشویید و پس از خشک شدن دوباره آن را ببندید. همیشه به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از یک لایه جدید، پس از سنباده زدن، گرد و غبار را از سطح جدا کنید.

اگر فلاور باکس چوبی خود را به این ترتیب نگهداری کنید، پس از حدود پنج سال پوشش روی سطح جمع می‌شود و دیگر به چوب نفوذ نمی‌کند. ظاهری خوب و کم رنگ به گلدان می دهد. با در نظر گرفتن این مزایا، باید روی چند کاشت چوبی سرمایه گذاری کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.